O dioksinu v Nemčiji in drugih državah beremo in slišimo vsak dan. Tega pa še niste brali:
»Veliko časa v svoji zgodnji karieri sem porabil za delo z dvema najbolj strupenima kemikalijama, dioksinom in aflatoksinom. Sprva sem delal na Massachusetts
Institute of Technology (MIT), kjer so mi dodelili sektor raziskav prehrane piščancev. Vsako leto jih je zaradi neznanih strupenih kemikalij v krmi poginilo na milijone. Moja naloga je bila izolirati in določiti strukturo teh kemikalij. Po dveh letih in pol sem pomagal odkriti dioksin, verjetno eno najbolj toksičnih kemikalij, ki je bila kdaj odkrita. Od takrat so dioksinu namenili veliko pozornosti, saj je bil v herbicidu 2,4,5-T ali Agentu Orange, ki so ga potem uporabljali med vietnamsko vojno, in sicer za uničevanje listja v gozdovih. «
….
»Bil sem eden prvih znanstvenikov, ki je osamil dioksin; neposredno sem bil udeležen pri delu laboratorija MIT v povezavi z nitriti in preživel veliko let ob raziskovanju aflatoksina, ene najbolj rakotvornih kemikalij, ki so jo kdaj koli odkrili, vsaj kar se tiče njenega vpliva na podgane.
Čeprav imajo te kemikalije zelo različne lastnosti, so vse na podoben način povezane z rakom. V prav vsakem primeru so raziskave pokazale, da lahko te kemikalije pospešijo razvoj raka pri poskusnih živalih.«
…
»Odkrili smo, da nizek vnos beljakovin zmanjšuje razvoj raka in na več načinov deluje sinhrono. Kot da to ne bi bilo dovolj, smo še odkrili, da visok vnos beljakovin, ki presega količino, potrebno za telesno rast, razvoj raka celo spodbuja. Pospeševanje raka smo lahko nadzorovali preprosto s tem, da smo spreminjali količine beljakovin, ne glede na izpostavljenost rakotvornim snovem. Kot da bi vklapljali in izklapljali stikalo za luč. Dejavnik, ki je v tem primeru spodbujal raka, so bile beljakovine v kravjem mleku. Mojim kolegom je bilo izjemno težko sprejeti že, da bi beljakovine lahko spodbujale razvoj raka, ampak – beljakovine kravjega mleka? Sem nor?«
…
»Ali je mogoče, da kemične rakotvorne snovi na splošno ne povzročajo raka, razen če so prehranske razmere ustrezne? Je mogoče, da smo vse naše življenje izpostavljeni manjšim količinam rakotvornih kemikalij, a se rak ne pojavi, če ne uživamo živil, ki spodbujajo razvoj tumorjev? Lahko raka obvladujemo s pomočjo prehrane?«
Iz knjige: Dr. sci. Colin Campbell: Kitajska študija, SITIS, Maribor, 2011.
Poskrbite zase.

P.S.
Od danes v vsako škatlico koralnega kalcija VIVAN 100 brezplačno dodajamo lističe za testiranje bazičnosti / zakisanosti.
Nekateri ste poročali, da ste imeli težave pri dostopu do pojasnil o merjenju zakisanosti / bazičnosti.
Pojasnilo so tukaj: http://www.sitis.si/koristno/143/Test%20zakisanosti.html.
|